Supply Chain & Logistics Forum & Expo, organizat de BusinessMark, cu susținerea USER

Uniunea Societăților de Expediții din România

Supply Chain & Logistics Forum & Expo, organizat de BusinessMark, cu susținerea USER

BusinessMark, cu susținerea USER, are plăcerea să vă invite să participați la Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, ce va avea loc pe 10 octombrie 2024 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Companiile membre USER beneficiază de un discount de 20%, în baza codului USER20.

Vor fi alături de noi, în calitate de speakeri, experți internaționali și locali. Printre primii speakeri ce au confirmat participarea la conferință se regăsesc:

  • Yann de Feraudy, Președinte, France Supply Chain by Aslog; Non-Executive Director, membru al Comitetului Strategic din consiliul de administrație al grupului FM Logistic (Franta)
  • Duygu Dökmecier, Deputy General Manager of Global Logistics, LC Waikiki (Turcia)
  • Paul Niță, Președinte, ARILOG; Director General, ID Logistics România
  • Daniel Enache, Director Spare Parts Logistics for Central Europe, Dacia
  • Dan Fotescu, Logistics Department Director, Auchan Romania
  • Emilian Dinica, CEGB Program Lead, PepsiCo CE
  • Andreea Mureșeanu, Head of Logistics Distribution, Selgros Cash&Carry; Vicepreședinte, ARILOG
  • Luiza Pascu, Head of Customer & Patients Solutions for Central Eastern Europe, Danone
  • Adriana Pălășan, Managing Partner, Supply Chain Management Center; Vicepreședinte, ARILOG
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Mirela Scărlătescu, Supply Chain Director, Animax Pet Shop
  • Victor Roca, Head of Supply Chain Romania, Omya Calcita
  • Lucian Popa, Supply Chain Manager, A.forall – Alter Pharma Group
  • Steluța Popa, Supply Chain Business Partner, Nufarm
  • Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion’s Head Investments
  • Cristian Roșca, Supply Chain Director, Macromex
  • Cristina Hurezeanu, Area Manager, DB Schenker

Costul de participare pentru membrii USER este cu un un discount de 20%:

  • EXTRA EARLYBIRD: 392 RON (față de 490 RON) + TVA/persoană
  • EARLYBIRD: 476 RON (față de 595 RON) + TVA/ persoană
  • STANDARD: 560 RON (față de 700 RON) + TVA/ persoană

 

Dacă veniți cu mai mulți colegi la eveniment, aveți un extra discount de până la 20%. Pentru înregistrare vă rugăm să accesați pagina evenimentului, disponibilă AICI. Pentru a beneficia de reducerea de 20% vă rugăm să introduceți codul “USER20” pe site, în pagina evenimentului.

Pentru a beneficia de discount, vă rugăm să intrați în pagina evenimentului, să apăsați butonul „Cumpără bilet”, după care să completați câmpurile solicitate. După ce apăsați butonul „Mergi la checkout”, veți fi direcționați spre pagina de facturare. În partea dreaptă a paginii, sub sumarul de comandă introduceți codul de reducere, după care apăsați butonul „Aplică cupon” și urmați pașii pentru finalizarea plății.

Mai multe detalii despre tematica și speakerii evenimentului Supply Chain & Logistics Forum & Expo puteți regăsi pe pagina evenimentului: https://business-mark.ro/event/supply-chain-logistics-forum-expo-2024/

Evenimentul reprezintă o platformă importantă de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, de a obține insights de la companii, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor.

Pentru informații suplimentare referitoare la oportunitățile de speech, branding, expunere și comunicare oferite de eveniment puteți intra în contact cu Daniel Drăgan – daniel.dragan@business-mark.ro , 0720562387.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »